tisdag 25 november 2008

Jaha då var man inne i blogg världen=)

Det här känns toppen roligt faktiskt! Har tyckt att det varit super bra att kunna följa min syster Millans blogg. Där jag kunnat följa med vad som händer och sker i deras liv och lill prinsens utvekling ( TIGER) . Alla i min familj bor både här och där i Sverige så det är inte så lätt att bara komma över på en fika och snacka. Då är det väldigt bra med en blogg. Skulle ha repat med grabbarna i Gazdrive ikväll men den här jädra förkylningen vill ju aldrig släppa. Det känns som hela Sverige är förkyld . Vart man än går så snyter någon sig. Får ta och dricka lite vitlöks vatten så får vi se om jag är piggare i slutet av veckan. Jag märker att det krävs träning på det här innan jag blir lika bra bloggare som syrran men det ska nog bli bra till slut. Nä nu ska jag svimma ner på kudden=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjo ho... är man den första att kommentera?
Kram MIllan