fredag 28 november 2008

sådan otur med stämbanden!!



Vi( jag och min man= Airgarden) hade en spelning i morgon lördag på en fest, men min förkylning vill ju aldrig släppa.

Har haft ont när jag sväljer och när jag pratar nu lite till och från i 2 veckor men i dag känns det värre.Ringde vårdcentralen och det tror att jag har virus stämbanden och ska därför inte sjunga i helgen.
sååååååååååååå tråkigt!!

Måste ställa in rep med grabbarna igen på söndag också. Men som sagt jag måste vara rädd om min guldgruva!! Ska ringa vårdcentralen igen på måndag.
Sedan ska jag jaga tag i min hals läkare för en ytterligare filmning på stämbanden för att se att allt ser bra ut för övrigt=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

heej prutt! kul du börjat blogga :) nu vill jag se magbilder oxå när det börjar frodas.. spännande! är såå glad för er! puss kraaaaam å lägg till min blogg som favorit nu så du hänger mä ;) kraam

Anonym sa...

Magnus trodde det var en puppa på bilden... hahahaha