tisdag 16 december 2008

Celine Dion


Jag sitter på restaurag salt & peppar och äter lunch för mig själv och lyssnar på Celine dion på min telefon och helt plötsligt kommer låten When you look at me. Det hon sjunger stämmer in så himla mycket på vad jag sa till fredrik i min dikt på vårt bröllop och den stämmer in på det jag känner för fredrik varje dag jag får vara en del i hans liv. så jag sitter där och tårarna flödar. det är bra tur att man inte är generad av sig!!

så jag skrev ett sms med en del av refrängen på låten till min älskling vilket lyder:


When you look at me I always see what i have been searching for.

when I´m lost as can be, you look at an i am not lost anymore.

when I look at you I see the reson that i love life so!!!


Jag älskar dig min älskling alla dagar...varje dag!!!

Inga kommentarer: