måndag 29 december 2008

förlåt att jag inte skrivit på ett tag!!


Nu är man hemma igen...ååå det är såå skönt. Även fast jag får smått klaustrofobi i vår lilla koja. ska ju börja renovera här nästa vecka och vi har saker överallt. Då loftsängen försvann så försvann oxå utrymmet under sängen, där vi hade saker som nu står överallt. Men efter nästa vecka så ska våran trånga koja förvandlats till en slottskoja!! Fjällen var jätte mysigt och det var med blandade känslor vi åkte hem. Det var skönt att få bara vara jag och Fredrik och samtidigt saknar man alla älskade familjemedlemmar. Det var först irriterande att varje morgon vakna av jätte pigga röster kl 8 då man själv varit uppe 3 gånger på natten för tömning av full blåsa och illamående. Men nu längtar jag så det värker i bröstet efter Tigers och Linzys glada skratt och mjuka puss vänliga kinder och alla härliga stunder tillsammans med min familj.

Var tvungen att direkt kolla in min kompis Anna-Carins blogg när jag kom hem för att se att jag inte missat något...men den lilla bebben verkar trivas hos mamma i den varma magen. ska bli såååå spännande när h*n kommer till världen. Du är såååååååååååå efterlängtad!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe,värst så alla längtar efter våran bebis... antar att det är min blogg du menar:) blir ingen bebis förrän nästa år!ska på koll igen imorron på förlossningen!ska ni göra om, vad ska ni hitta på för spännande? bygga ut? *haha* ja ni gör det verkligen bra som kan bo så litet,jag hade nog knappt klarat av om jag var själv...:) kram

Erica sa...

hoppas att ni kan få till det så att bebisen kommer 1/1-09. då får den samma födelsedag som jocke. vi har alltid sjungit ja må han leva för jocke när 12 slaget är och alla vackra färger fyller himmelen. jag tror att det är en kanon dag att fylla år på=)vi har nog kanske tänkt om angående renoveringen...det blir för litet hur vi en gör/= måste nog flytta till sommaren!!