måndag 1 december 2008

helt otroligt!!

här går man upp i morse och försöker få i sig frukost så fort som möjligt för att inte börja må illa. jag har tagit min åksjuketablett och sätter mig framför tven och ska äta. då börjar jossefin på the voice prata om att någon skickat en kräk påse till henne eftersom hon sammlar på dem och grabbarna pratar om att en gäst hade kräkts innan han kom in i studion igår....panik ..jag slår över sabbt till morgon tv på tv 4 där det säger att vinterkräksjukan har börjat och att det är ett ämne de ska prata om idag. jag tror jag blir tokig...det var inte lätt att försöka vara ike illamåede denna morgon!!

Vi var på mödra i går... våran Barnmorska Yvonne var jätte trevlig. vilket var tur då jag hört att vissa måste byta en del gånger innan man finner rätt kemi. hon berättade att jag är född med en hjärtformad livmoder=) vanliga livmodrar är som upponervända päron men min är alltså som ett perfekt hjärta..hahaha då måste ju lilla gele klumpen vilja stanna tycker jag !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det sägs att när man mår riktigt illa av en graviditet är de en pojke som väntas. Jag har ingen erfarenhet, men de skulle ju kunna vara så. Vi får nog vänta och se. Kram från Savvä