söndag 4 januari 2009

Grattis Jocke min storebror!!!


Ikväll var jag på party hos Carola och Jocke för att fira Jocke som fyllde 28år den 1/1. De bjöd på super gott snacks bestående av nachos och taco köttfärs i ugn med ost och olika dipp såser till..MUMS!! Och sedan fick man tårta..ni kan förstå att jag åt =) Anna, Edge ,Arne och Sandra var där också....det var så roligt att träffa dem allé hoppa!!Vi sjöng Abba låtar för full hals och hade super kul. Den enda som saknades var Malin som tyvärr jobbar och jobbar!! denna kväll fick mig att tänka på hur mycket jag älskar alla mina vänner...tack för att ni finns i mitt liv och gör det så in i helvete mycket roligare!! Ni vet vilka ni är...ni är ganska många=)

( Ni som kanske funderar på vem denna jocke är så kan jag säga att vi varit bästa vänner sedan vi var ca 15 år. De har alltid känts som om vi vore syskon..där av är han min storebror!)

4 kommentarer:

Millan sa...

Men e Jocke 28!!??? FAsiken va tiden går fort ;-) Känner mig ju last-gammal nu ;-(

Erica sa...

tänka att vi 81.or fyller 28 i år..har inte fattat det själv ännu...hur som helst så är du absolut INTE last gammal!!!

Anonym sa...

28 är det nya 20 har jag hört.

Erica sa...

absolut jocke du har helt rätt!!!