fredag 9 januari 2009

Magen växer!!



Idag blev vi bjudna på en tre rätters super god middag av svärmor May. Hon har gjort som vana att bjuda ut oss på olika restauranger i stan var tredje månad...jag har helt enkelt världens bästa svärmor!!I morgon så ska jag in i studion med grabbarna..det ska bli såååååååå kul. Vi ska efter denna inspelning byta namn till TAROOK...då vi begraver gazdrive och startar nytt band med mig som frontfigur =)

Ja nu kan man inte smyga med att man har en bäs i magen...det syns lixom!! Här har ni både bild på magen då vi precis fått reda på att jag var gravid och nu 3 månader senare!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men ERica vad vacker du är :)

Millan sa...

WOW!!!! Vilken liten kula ;-) Helt galet, känns lite overkligt att den liksom e där men samtidigt helt underbart!!!!!

Erica sa...

tack så jätte mycket gumman!! ja visst är det coolt syrran men overkligt!!

Anonym sa...

Hej! Gud vilken fin mage.. Min har börjat växa med men den e inte så stor. Tycker inte jag dock. Du va ju iofs ganskasmal innan du blev gravid men det va ju inte jag direkt. Har du känt nåt? Kram

Erica sa...

Tack så mycket gumman..jag behöver nog få höra det..jag känner mig inte så fin alla dagar=) jag har faktist inte känt något ännu! har du??kraaaam

Anonym sa...

HEEEJ!

Vad fantastiskt kul det var att få se dej med magen! Det verkar även som att du slipper illamåendet nu, skönt för dej. Shit att det redan gått 3 mån för dej, själv har jag 12 v kvar=) Du är verkligen jättefin som gravid. Jag hör av mej om jag kommer till sundsvall nåt, vore SÅ kul att träffas! pussssss från maria hjorth

Erica sa...

ja hör av dig gumman..jag saknar dig som in i tokarns!! 12 v kvar helt otroligt!! kram

Anonym sa...

Hej Erica!

Madde tipsade mig om att gå in här och kolla, och så dök en supergullig liten bäbismage fram!!! Hoppas det är bra med er alla och att vi ses och hörs snart!!

Kramar Carro