torsdag 22 januari 2009

ÄNTLIGEN!!!




I morgon ska jag få pussa och krama på mina älskade små syskon. De bor alla 3 i Stockholm Anton, Lucas och Sandra Argården. Jag har saknar de alla tre så mycket så det värker i bröstet. Men jag kommer nog bli chockad både en och två gånger då det vuxit en hel del sedan jag såg dem sist. Anton ska fylla 15 i år och jag har hört ryktas att han skjutit i höjden. Ska bara vara typ 1 cm kortare än mig nu. ska för söka att bunta i hopp honom i min famn med Fredriks hjälp och pussa på honom som jag brukar =) Lucas som fyller 13 i år har vell sin stora förändring framför sig. Det känns skönt att han fortfarande är lilla Lucas ett tag till så jag kan bunta i hopp honom själv. Sandra vår lilla prinsessa ska fylla 5 år och hon har nog vuxit massor sedan jag såg henne sist. FAAN vad tiden går!! jag hinner inte med. Gör ni de?? Det lär ju inte gå saktare när man fått sitt eget barn=)

Inga kommentarer: