tisdag 6 januari 2009

Så jävla skit kul!!!

Repade med grabbarna i Gazdrive i kväll.Och jag säger det.. detta kan bli himla bra!! Det är väll inte för ens nu som vi kunnat repa riktigt då jag varit förkyld hela hösten sedan jag blev sångerska i Gazdrive..plus graviditets illamåendet. Men nu mår jag toppen så nu jäklar lyftes taket på vår lilla replokal. Det är så roligt att 3 av killarna Mattias,Matts och Micke kan var fotbollskör och till och med sjunga stämmor...det är ju som en dröm! Så på Lördag ska vi försöka hinna spela in 3 låtar. Vi har typ 10 timmar på oss så det kanske bara blir 2. Man kanske får förvänta sig lite replokals sound med tanke på att studion inte är den bästa. Men man ska aldrig säga aldrig ..de kanske blir sjukt bra sound oxå. Jag älskar verkligen att vara med i ett band igen!! fast jag är inte lika kvick på fötterna när det gäller att rocka på scen ...med denna mage i vägen!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!
du får nog be karlarna i Gazdrive att ändra på hemsidan, står att dom fortfarande söker en sångare/sångerska till bandet. Dags för lite uppdatering!
Kram på er//Sewe