söndag 18 januari 2009

sympati bakfylla??

Igår hade vi Vickis och André på middag och sällskaps spel. Fredrik och de andra drack starka drycker medans jag drack läsk förståss. De var jätte kul att ha dem här hos oss... en lyckad kväll. Men dagen efter ( allstå idag) så vaknar jag med MIGRÄN!! trodde huvudet skulle sprängas. fredrik kände sig pigg några timmar innan han började jobba kl 17 men jag har fortfarande migrän och mår illa. jag måste ha sympati bakfylla..eller något liknande!! nu måst jag lägga mig ner igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja här var de alltid jag som fick janne´s baksmälla så du kanske får fredriks! de var alltid jag som sov halva dan efter å å hade ont i huvet.janne tyckte ju förstås de var bra:) får se om de håller i sig även nu.skoj å ses en snabbis idag!kram kram