måndag 23 februari 2009

Ny lya på 97a!!

Ni vet hur varmt jag alltid pratat om våran lilla koja som vi nu bott i i 4 år...Vi ska nu pg av tillökningen i vårat band flytta till större replokal=) Vi hittade en 3:a i porten mitt i mot till min stora glädje då jag älskar våra grannar i vår trapp=) Och nu i veckan ska vi börja fixa med den och den 3.e ska vi flytta in!! Våran nuvarande lägenhet är 45kvm och den nya 85kvm så ni kan förstå att vi kommer att gå vilse i den nya. -hallå vart är du fredrik ? jag vet inte vart är du=) hihihi

Idag har jag haft en super mysig dag med Anna-Karin,lilla Filip och en vän till Acca vid namn Maria som är en gravad lax som jag. Vi tog oss först en promeneix i ljusta och fortsatte senare att promenera i birsta. 2 timmar satt vi sedan och fikade och bablade på för fulla muggar...precis som jag gillar det=) Filip hann till och med äta 2 gånger och somna i mällan innan vi började röra oss vidare i birsta. Väl hemma hade jag en bankande skalle som vanligt...inget annat att göra en att ta en Alvedon och sova i 2 timmar....nu är jag som en ny männinska=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena!! Ja tack desamma super mysigt och trevligt... det får vi göra om!! kram :)