söndag 8 februari 2009

Utmaning: Sju sanningar om mig

Jag blev utmanad av Anna-Carin

Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Sju sanningar om mig:

1. Jag hatar att städa men älskar att ha städat

2. Jag är riktigt elak när jag inte fått i mig mat i tid

3. Jag har kort stubin men blir snabbt glad igen

4. Jag mår dåligt av att se ut som alla andra(där av alla konstiga frillor genom tiderna)

5. Jag skruvar aldrig på lock ordentligt

6. Jag glömmer alltid att stänga köksluckorna (Louise brukar säga att det ser ut som en poltergeist har varit i köket när jag lämnat det)

7.Det var meningen att jag skulle heta Fransiska när jag föddes men blev istället döpt efter författaren Erica Young.


Inga kommentarer: