torsdag 26 mars 2009

otur!!

Ja inte blev det något gjort idag heller!! Malin skulle hem och sova då hon ska jobba natt i natt, Sabina blev kvar på Birsta längre än hon räknat med och Anna som skulle komma förbi ikväll och hjälpa informerade just mig att hennes kille har magsjuka!! Det är ju lätt att det blir så här men de allra jobbigaste med att vara gravid är att just vara beroende av andra. Det kan göra mig så frustrerad.Så glad endå att tjejorna försökte i alla fall. Nu undrar ni säkert varför Fredrik inte kan hjälpa mig. Men det är så att han har så mycket att göra så han måste göra ett eget schema över dagarna för att hinna med sig. han har ju Undersköterske utbildningen på distans, Sitt ordinarie jobb 100% och 2 extra jobb. Jaja nu får jag ta och gaska upp mig och ta tag i att rensa några lådor i alla fall även om jag inte kan lyfta något=)

Inga kommentarer: