lördag 21 mars 2009

Vilket humör!!


Jag känner att jag tappar humöret allt för ofta och jag har inget tålamod längre. Var pist när jag gick upp idag och hade ont i huvudet men efter att jag tjafsat med Fredrik om skitsaker så kände jag bara att det är så jäkla onödigt tråkigt att vara så här. Så nu är jag ...kanske inte super glad ennu men lugn och harmonisk. Är ofta jätte svårt att vända på humöret bara så där men idag funkade det=)

I går hade vi Anna och Enja här på middag och vi insåg att vi pratat konstant i 8 timmar alla tre när kl stod på 03:00. Tiden går snabbt när man har roligt=) Så det får vi göra om tycker jag.

Ikväll blir det lite party hemma hos oss tillsammans med erica och håkan. Vi ska visa Jenyth och Christina Sundsvall by Night. Jag återkommer i morgon med hur detta gick=)

Inga kommentarer: