onsdag 8 april 2009

9 år tillsammans!!!


Idag firar jag och min man 9 år tillsammans=) Jag var 18 och han 19år och vi träffades på en gymnasiefest som höll till på skönspergs huset. Jag hade spanat på Kabbe som han kallades då i ungefär ett halv år men det var inte för ens den 8 april som jag fick mina drömmar besannade. Ingen av oss hade planerat att gå på gymnasie festen utan det var vänner som drog med oss dit som tur var!! Jag och mina vänner Pillan,Tina,Linda och Emma stod i en cirkel och dansade med väskorna i mitten. Kabbe(Fredrik) kände tydligen Linda vilket jag inte visste och kom för att dansa bredvid henne. jag trodde direkt att det hade något på g och tänkte att ja så är livet!! men tjejerna försvan och snart stod bara jag och kabbe där och dansade till hipphopp som redan då hade blivit rätt stort. Vi umgicks hela kvällen men inget hände och till slut säger kabbe -jag undrar var mina polare är? han backar bort från mig och tittar sig om kring över danshavet. Jag tänker NU ELLER ALDRIG NU ELLER ALDRIG!! jag tog satts och rusade fram och gav honom en kram, i mitt huvud tänkte jag - vad i helvete håller jag på med? nu kanske jag förstört mina chanser för alltid? Kabbe tittade ner på mig och gav mig en kyss!! Där och då förändrades hela mitt liv. Jag var fortfarande lite osäker om detta betydde att vi nu var ett par men orkade inte fundera på det utan vi gick hand i hand hela kvällen. kabbe följde mig till bussen och medans han sparkar i gruset frågar han -Detta var vell inte bara en one night strul va? hahahaha så gulligt!!! han fick mitt nummer och sedan dess har vi suttit i hopp. han är min bästa vän, min stora kärlek och nu har jag äran att bära på hans barn vilket får mig att känna mig som en prinsessa!! puss älskling och tack för att du finns i mitt liv!

1 kommentar:

acca sa...

grattis till de 9 åren!mysig berättelse!!och va unga ni såg ut:) tänk så tiden går fort!!kram kram