måndag 13 april 2009

Frukt fruk frukt!!

Ja vad äter man istället för gelehallon, lakrits, choklad?? jo Frukt i stora lass!! jag har kommit på mig själv ett par gånger idag att tänka hur gott det ska bli med godis ikväll när jag kommer hem.. innan jag kommer på att det blir det inge av minnsan. visst äter jag glass eller fikabröd eller till och med godis om jag blir bjuden men det är de alldagliga ätandet jag vill få stopp på. Socker knarkare som jag är=) har varit ute och gått i solen idag och tog en kvälls promenad med Elenor nu på kvällen. äntligen har en liten bit vår kommit till Sundsvall!

2 kommentarer:

Maijsan sa...

ja det låter inte alls fel... tyvärr så äger jag 5 kr... en krass j'ävla sanning!! men efter den 25e kan ja vara med och fika ;P hur är det med dig då? växer du och blir nå större? :) kram

Sandra Sj sa...

Jag har varit BESATT av frukt denna graviditet. Dock precis som med Jenna har mitt sötsug kommit rejält så här i slutet...mn jag försöker att inte äta ihjäl mig. Men frukt kan ju vara sjukt gott det med!!! :)