måndag 6 april 2009

ojoj vad tokigt det kan bli =)


Skrattade så jag höll på dog idag. Jenyth som bor här hos oss är religiös. Idag hörde Christina att jenyth sa -they serve a mofo salad at the resturant. Och med det menade hon att det serverade en jätte stor sallad på restaurangen. Då säger cristina att vet du inte vad mofo betyder? Det betyder mother fucker. Så söta jenyth som är så noga att inte svära hade gott runt och svurit utan att veta om det. det värsta är nog att ingen sagt till henne tidigare. kanske inte var lika roligt nu när jag berättade det men när tjejerna berättade detta för mig så skrattade jag som en galning!!

Idag var vi på mödravården och alla världen( bltr,järn,socker) var toppen!! Fredrik som var rädd för jag åt godis varje dag blev glad när han såg att mitt blodsocker värde var jätte bra. Vi fick höra på lill* rockarens hjärtljud oxå...såååååå häftigt.

Inga kommentarer: