fredag 15 maj 2009

Erica Argården är LEEEEEEEE på att vara lugn, tråkig och hemma sittande!! Jag vill hänga i en takkrona,dricka renat, kissa på en hund, klottra på en vägg, klättra på ett tak, skrika nån i ansiktet!!!! Va faaaaan som helst!! ytterligare ideér är välkomna!!!!

Detta är hur jag känner mig i dag...är det hormonerna som spökar kanske? jag har alltid haft svår med INTEN....och har lätt att vilja vara tonårs aktig och protestera mot dem!! men det är ju ingen annan som sätter upp dessa inten..utan det är ju jag själv och så klart min nuvarande situation.
Missförstå mig inte..jag är super glad över att få bli mamma och detta barn är efterlängtat. Men denna känsla har nog uppkommit då jag är ledig hela tiden och har minskat socialt umgänge. jag är en människa som MÅSTE ha människor runt mig och det ska helst hända saker hela tiden. livet på en pinne!! stor kram

4 kommentarer:

Millan sa...

Mitt tips e att njuuuuuuut nu för snart e det full rulle och då kommer du inte änns få skita själv ;-)
Puss

Anonym sa...

EXAKT så kände jag när jag väntade Jenna... mycket för att ingen annan levde och gjorde det jag, gravid, gjorde. Alla andra levde på som vanligt, det liv jag levde innan jag var på tjocken.

Denna gång e det helt tvärtom, dels för att man lever i familjelivet redan plus att alla runtom om oss också gör det nu...

Men håll ut, snart har du din bebis o då känns det inte så längre!

//Sandra Sj

acca & filip sa...

håller med din syster....sen blire inte en lugn stund....lite sömn, du hamnar i andra hand..nån annan som alltid kommer stå i centrum....du kommer inte synas sen...när man får barn "försvinner" man, bara bebis som syns...

pernilla sa...

Det blir VÄRRE... man känner sig tok ensam ibland med liten bäbis hemma å alla andra jobbar å "har ett liv" men man stärks utav det och efter ett tag så uppskattar man lugnet :) Kämpa på gumman!!