fredag 1 maj 2009

Så fyllde man 28 i går då!!!

Helt otroligt..jag var ju 19 nyss eller var det verkligen 9 år sedan?? Har alltid haft en ganska stor dos av ålders noja och denna är kvar men visade sig mest när jag fyllde 20 och 25 år. Men i går in fann den sig nästan inte..kan ha och göra med att jag sa till folk att det var just min 19 års dag=) jag och Fredrik Grillade och var på majbrasa. det var helt enkelt en mysig och lungn dag. I år blev det inget party som jag vanligtvis brukar fixa till... utan det blir öppet hus från kl 14 på lördag med tårta och tillbehör. Vad är det som händer?? Har jag gått och blivit tråkig?? Är man tant nu?? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Faaaaan heller jag tänker rocka på som vanligt lite tyngre än vanligt är man ju men det känns som att fixa ett party blev för mycket just nu! Men nästa år ni.... då ska ni får se på en JÄKLA FEST!!!!

Inga kommentarer: