måndag 8 juni 2009

SWEDEN ROCK FESTIVAL I v33!!

Ja visst faan går det att åka 100 mil och sjunga rock på Sveriges största rock festival fast man är i 8 månaden!! De blev 3 toa besök ner och 3 hem,har tyvärr bara lyckas dokumenterat de tre jag gjorde ner=) Hur var de då?? ja det var helt otroligt kallt men helt otroligt underbart!! Jag ,Fredde och Mattias bilade ner över helgen medan resten av bandet åkte ner redan på onsdag.Visst blev man trött i kroppen av att sitta still så länge men med så trevligt sällskap så sprang tiden iväg. Tog ca 9 timmar ner och 8,5 hem. Men då gjorde vi mellanlandning i Mattias stuga vid vattnet ca 30 mil från festivalen. Jag önskar att jag kunde bli livstids dömd att aldrig gå av scen!! Vi gjorde en kanon spelning och jag skulle göra om det om jag fick!! köpte en fin boddy till lill* rockern i magen oxå i stolek 3-6 månader=) tänkte de var schysst då h*n lyckades hålla sig inne i magen under resan=)














2 kommentarer:

The Kjellgrens sa...

Vad roligt att du lagt upp bilder från resan. Jag kommer inte ifrån att Tarook-gitarristen är skrämmande lik Mattias IA Eklundh från Freak Kitchen.

Gun sa...

Jag gillar din t-shirt. :)

Du skulle haft den på skivomslaget...?