måndag 27 juli 2009

Vad vill han nu??



Dagarna går å lilleman som fortfarande är utan namn blir duktigare att säga ifrån när något känns obekvämt m.m. Men hur ska man veta vad han vill?? jag förstår att man med tiden kommer lära sig mer å mer vad han försöker förmedla men det är så jobbigt att man inte redan vet vad han vill. Man känner sig så dålig när man inte kan förstå på en gång vad ens älskade prins behöver! Förut när han var hungrig gnydde han bara lite, vilket gör att när han skriker rakt ut nu så tror jag att han har ont någonstans men tydligen är de nya koden för -jag är hungrig!! ojoj det är inte lätt att vara mamma!

2 kommentarer:

Jessica sa...

nääe att veta vad dom vill är inte alltid så lätt. Men jag börjar lära mej lillemans läten o grejjer. Man känner sej inte fullt så maktlös när han sriker (vilket inte händer så ofta)
Det kommer med tiden stumpan, va inte orolig =)

Mirre sa...

Jag håller med. Det är inte lätt alla gånger. Men det kommer så småningom. Man får prova sig fram. Det är ingen dans på rosor precis men helt underbart!!!