måndag 3 augusti 2009

dumma blod förlust!

Jag är så trött på att vara så här trött i kroppen..vi var på birsta i dag å efter ett varv på undervåningen så sa mina ben muskler ifrån. jag vill bara vara mitt gamla jag och kunna göra nått mer än ta mig från a till b...jäkla blod förlust! Ska på sjukhuset på torsdag för att kolla blodvärdet och blodtrycket. Ska bli intressant och se om blodtrycket gått ner och om blodvärdet gått upp. Jag orkar ju mera nu som att ta mig till badrummet från vardagsrummet utan att storkna men efter i dag så insåg jag att blodvärdet nog inte är någe bra trotts allt!

2 kommentarer:

Preffen sa...

oppas overallen passar när vädret faller på. Blir väl lite senare på året. Har en present till här hemma till Rocky, måste skicka den tror jag. Supersöt är den men säkert stor den med även fast jag tog den minsta. :-)
Tror orken kommer alldeles snart, passa på o vila så mycket du kan, för snart e du på bena igen o känner jag dig rätt blir det inte mycket vila då ;-)
Kram

Mirre sa...

Stackare där!! Hoppas att det ordnar sig. Tur att du har din underbara man som hjälper dig!!!