onsdag 26 augusti 2009

Vi säljer våran super fina 1.a

Nu var det dax att göra sig av med vår älskade 1:a. Vi har nog aldrig trivts så bra i en lägenhet förut. Så känner ni någon som är eller om du själv är ute efter en liten lägenhet på 45 kvadrat med underbara grannar och en otroligt fin altan så gå in HÄR

Med Rocky är det toppen annars..han sliter ut sin mamma men det är vell de vi mammor är till för=) ibland önskar jag bara att man verkligen skulle kunna dela 50/50 på föräldrarollen. Hur mycket jag än älskar honom så blir man galen när man vissa dagar inte kan lägga i från sig han mer än när man ska kissa för att han är kinkig och mammig!! Ska till läkaren idag på BVC så jag uppdaterar senare hur det gick!

1 kommentar:

Sandra Sj sa...

vet Precis vad du menar. men nåt jag lärt mig denna gång är att koppla bort och låta dom vara... ska jag duscha så låter jag honom gråta i vagnen till jag är klar.

sköt om er kram