lördag 26 september 2009

Löjlig fobi!

jag vet att de är hur löjligt som helst och speciellt när jag både jobbar och pluggar inom vårdarbetet. Men jag tycker att mjölkskorv som de flesta bebisar får är så uber ÄCKLIGT. De bara kryper i mig när jag ser på min älsklings huvud!! jag bara ryser och vill krypa ur min egen kropp..sååå löjligt men sant! Konstigt nog har jag absolut sätt äckligare saker i mitt yrke men då reagerar jag inte så här ..då är man i yrkes rollen och då fixar jag allt!!Mjölkskorv är ofarligt och försvinner av sig själv efterhand men om man vill så finns Borago kräm på apoteket att smörja in så de försvinner snabbare!

5 kommentarer:

Sandra Sj sa...

Håller med, jag tycker det är SÅÅÅÅÅÅ jäkla äckligt!!!

Jenna hade ingen men Isidor har. Men TACK o lov har han massor av hår som döljer det hela :)

Erica sa...

gud vad skönt sandra att höra jag inte är ensam att tycka de=)

Jocke sa...

Snygg ny toppbild...har du eller Fredrik gjort den?

erica sa...

hej hej!!! du kan ta babyolja när han badar och kamma bort det, medan huden fortfarande är varm efter badet=)
kram

Erica sa...

Jocke det är min syster millan som fixat den! hon är kanon på detta=9 ska vell fixa till lite mer framöver oxå!!