onsdag 30 september 2009

STORT GRATTIS KÄRA VÄN!!



Idag fyllde min vän Malin 28 år..men alltså hur blev vi så vuxna?? Är ju själv 28 men inte för ens jag kom på tanken att de är just de som Malin fyllde idag som jag reagerade på de!! Malin och jag träffades när vi var 13 år när jag precis flyttat upp hit (Ånge) från Vaxholm. Jag började i hennes klass och på något sätt något ingen av oss mins hur så blev vi bästisar och har hängt med varandra sedan dess. Visst gör livets olika skeden att man umgås mer eller mindre men vi försöker ses så mycket det går. De var annat de.. än när vi var 17 år och bodde i hopp och umgicks dygnet runt...de var tider de ..eller hur Malin=)

3 kommentarer:

Millan sa...

Men huuuuur söta va ni inte då ?? ;-)

Malin sa...

Jaa herregud vad jag saknar den där tiden ibland! SUPERDUPERTACK för presenterna, ni e bäst!! Ses nåt till veckan hoppas jag. Puss å kram!!

Erica sa...

hahah ja vi var små 17 åringar som skulle ta över världen men flower power! helt underbart var de faktiskt