söndag 6 september 2009

världens dåligaste mamma!!

idag har jag känt mig som världens dåligaste mamma...jag var sååå trött när vi vaknade kl 6 i morse..å i vanliga fall brukar Rocky sova nån timme till efter att jag ammat honom..men inte idag för idag ville jag verkligen att han skulle sova så jag fick sova..å bara den tanken fick mig att känna mig sämst. Så från 6 till kl 12 har vi varit gnälliga båda två och inget hjälper. jag vill ju vara en pigg och engagerad mamma som pysslar och läser sagor för min prins. nu har jag ryckt upp mig..jag har inte tid att vara trött..dagarna då man låg och kollade serier hela dagen är borta..och nu fylls dem av min gobit! ska ta bussen till Sabina nu som fyller år idag!
bilder från helgens händelser kommer...

2 kommentarer:

pernilla sa...

Hej gumman!
Jag har själv fått hjälp :/ Jag å mitt tålamod och bloggdesign går inte ihop :) Har ni varit i tidningen? när? puss å kram. vi har snoriga barn så darför ni inte fått nån middags inbjudan..men snart ärom väll frisk hoppas ja!

Mirre sa...

Alla känner så ibland. Och det får man också.Visst är det jobbig MEN det går över Jag lovar dig, Erika!!!