söndag 25 oktober 2009

film,tv,serie avbrott!!

idag var våran första dag utan att titta på tv eller datorn mer än 1 gång på kvällen!! ja jag ska erkänn att jag är en tv Narkoman!! blir inget gjort här hemma och inget annat heller för den delen om jag tillåter mig att försvinna i film,serier och tv program världen. Dessutom är det inge roligt att se på tv om man gör det hela tiden..det blir som att käka knäckebröd fast man endå är beroende av de! hur som helst så gick de bra..åå skönt var de!! Så ca 1 timme per dag får jag alltså se på tv eller dator i några dagar framöver. fortsättning följer...

Vi spelade på en sammankomst här i bosvedjan idag och det gick kanon..åå till barnvakt hade vi bästa Sabina=) Rocky och hon hade de jätte mysigt. Han pratade och skrattade för fullt när jag kom hem och ville berätta hur trevligt de haft de. Rocky tycker värkligen om Sabina lika mycket som mamma=)

hittar inte kameran.. jag blir galen..vill ju sätta in nya bilder på prinsen..ska leta vidare i morgon!

Inga kommentarer: