fredag 2 oktober 2009

Fy faan vad läskigt alltså!!!

Alldeles nyss var jag med om något så läskigt!! Rocky hade precis vaknat till och var lite små gnällig och vi gick till skötbordet för att byta blöja. han blundade fortfarande men började titta upp och spottade ut nappen. Helt plötsligt börjar han sprattla som att han fick en kramp av nå slag och ögonen var vid öppna!! jag hann tänka ...får han ett epileptiskt anfall?? innan jag förstår att han satt nått i halsen och inte kan andas...detta gick på en blixt av en sekund och jag la honom över axeln och dunka han i ryggen ..ååå sedan skrek han till min STORA glädje=) sedan var han glad som alltid!! han har ingen feber och är bara smått förkyld men det måste ha varit nå slem som hamnade fel..om det händer igen ringer jag absolut sjukhuset!!!

Inga kommentarer: