torsdag 15 oktober 2009

Resan hem!!



Efter ett par mysiga dagar med moster och Tiger så åkte vi hem idag till pappa Fredrik som LÄNGTAT ihjäl sig efter sin lilla familj!! Denna gång vaknade Rocky med ett skri redan då vi klev på tåget..till en början blev jag lite nervös hur jag skulle klara att hålla lillen nöjd hela 2 timmar sittandes på en trång tågstol. men det gick galant...han är såå snäll och go och efter ett tag märkte jag att jag inte var så dum på att trixa till de trotts de trånga utrymmet. Har lagt in en bild på en vaken Rocky på mittlinjen(el mittnabo som de nu heter) har satt in ytterligare bilder på Rocky i en lånad GAP tröja av Tiger och en bild på moster och Rocky.

Efter att Rocky noga studerat sin ett år äldre kusin i några dagar så har han gjort stoor utveckling idag..helt plötsligt har han hittat rösten..visst har han små låtit någon gång i bland men nu kommunicerar han verkligen med starka aaa ooo iii ljud...han är så underbar min lilla kille=)
Nu är de dax att sova ! god natt

Inga kommentarer: