onsdag 7 oktober 2009

sååååååååååå trött!

det finns inge värre än när Fredrik jobbar dygns pass och sedan typ 4 vaken nätter på rad! Det inne bär att jag har hand om vår prins både natt och dag ååå det gör att jag är helt slut i kropp och huvud..speciellt de dagar han varit kinkig å bara vill vara i mammas famn. jag har ju bland annat min syster Millan som tagit hand om sin lilla tiger till stor del själv och jag beundrar henne till tusen...hur orkar DU kär syster och ni andra som har hårt jobbande och resande män?även fast det är underbart att få häng med sin lilla kille så blir man så slut och less på att aldrig vara själv..därför är det såååå skönt när Fredrik är ledig nå timmar så jag får vila mig från mamma rollen så att jag sedan kan var en bättre mamma som orkar och inte bara vara en trött och less mamma!! Nu blir de pizza=)

1 kommentar:

Carro sa...

Men du tjejen! Kom ner med lillgrabben hit i nån timme då! Jag lånar gärna honom (och hans mamma också) i några timmar, det vet du! Om inte annat kan vi fika och snacka strunt. (Jag jobbar i morgon men annars är jag oftast hemma) Slå en signal så kan jag vyssa honom lite!

Kram C