fredag 18 december 2009

Första natten i spjälsängen & första rullningen=)


Jag har haft min lille plutt bredvid mig varje natt i snart ett halv år...vilket jag tyckt varit jätte mysigt och tryggt då jag kunnat ha koll på honom hela natten. Många av mina vänner väljer ju att lägga sina barn på en gång i spjälsängen men jag föredrog att inte göra de utan gör detta först nu. Mamma har separations ångest på hög nivå kan jag lova=) men samtidigt vet jag att detta är ett bara steg. fortsättning följer...

Idag rullade Rocky för först gången ..jag såg det inte men Fredrik satt vid honom då han låg på golvmobilen och vips så rullade vi=) han gjorde de en gång till lite senare men inge av gångerna han vi filma)=

2 kommentarer:

Lollo sa...

mäh har lillen rullat!! :D
Snart kryper han också... puss / Lillasyster

Mirre sa...

Nu går det fort ska jag lova!!! Roligt är det ;-)