lördag 12 december 2009

i går eftermiddag så då åkte vi till Njurunda på visit!!


Denna gång höjdes febern fler gånger än förra omgången vi tog den obligatoriska vaccin sprutan. kan var så just vid 5 månaders sprutan hörde jag av lisa Ö. Men som sagt nu är det tipptopp igen!!

Idag lyckades han upptäcka fötterna när vi bytte blöja...så vi får se när han lyckas få tag på dem alldeles själv!!

I går kväll var vi hos Rocky´s gudföräldrar å åt tacos och hembakat gofika. Det alltid lika mysigt att vara hos dem ute i Njuruda. En glad liten rocky blev plötsligt trött ååå eftersom vi inte har varit borta med honom så mycket på sistone (pg av bacon influ) så är han ovan att somna borta vilket gjorde att han inte ville sova trotts att han behövde de. så från en glad men lite kinkig kille blev vi en ARG kille!han somnade till en snabbis men vaknade ganska snart fortfarande arg å fortsatte vara de i ca 30 minuter och inget hjälpte för ens tv sattes på och idol finalen började...då kom de ett litet leende. Detta är en sida jag inte sett hos min gulleplutt förut..som nästan alltid är glad eller i alla fall går att göra glad då han är arg! som sagt han har fått MAMMAS humör..å jag tror att mina storasystrar vet vad jag menar=)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Millan sa...

VI VET PREEEEEEECIS vad du menar ;-)