måndag 11 januari 2010

babysim!


Idag har vi varit på info möte för att starta med babysim..de ska bli verkligen jätte kul !! Speciellt när det ser ut som att Fredrik jobbar på så vis att han kan vara med alla 7 gånger=) efteråt så införskaffade jag mig en baddräkt..sist jag ägde en baddräkt var jag nog 13 år=) sneglade lite drömmande åt bekinisarna när jag stod där i affären..men har man nyss varit en behållare för en växande goplutt så ser man inte längre ut som man gjort en gång. Vissa kvinnor har där i mot turen att bara få en liten bula och sedan återgå till de normala..jag tillhör alltså inte den kategorien. Jag är där i mot väldigt nöjd med min baddräkt som är både snygg och täcker stora delar av kroppen=)

1 kommentar:

Lollo sa...

Du kommer stråla som en sol i din baddräkt syrran! Puss