måndag 18 januari 2010

Babysim,madde på bb,hitta fötterna...

Gud vad han älskade babbysimet..han var som en fisk i vattnet och log med sina fina smilgropar under hela tiden tills han slocknade på vägen hem i bilen. Han sov fast jag klädde av honom och la han i sängen och sov enda till kl 17. en slagen hjälte alltså=)


Madde ringde mig tidigare och hon ska ligga på observation över natten pg av högt blodtryck. Tiden går ju ut i dag oxå så nu kan det bli när som!! Vore vell trevligt om hon fick en bebis med sig hem i morgon;) men man vet ju aldrig ..de där små rackarna brukar vilja mysa så länge det kan i mammas mage. åååååå kom nu då!!!


Idag hittade Rocky sina fötter för första gången..inte de att han inte sätt dem förut utan han har inte lyckats få tag i dem när han legat på rygg förut.


Ikväll jobbar Fredrik tills i morgon så jag har natten själv. Vi har gjort en överenskommelse att han tar natten när han är hemma och ledig och jag tar morgonen så han får sovmorgon. Han vaknar ju inte för varje litet gnisel som Rocky gör i sömnen som jag plus att han lyckats få Rocky att sluta med natt målet. så nu är det upp till bevis. Hoppas att det funkar lika bra för mig att inte ge han nattmål. det vore ju toppen om vi fick till de.

Inga kommentarer: