fredag 5 februari 2010

bättre & bättre





Inte för ens nu har Rocky blivit ganska bra i magen. De har tagit nästan 3 veckor och på måndag så är det dax för baby sim igen. Man blir lite rädd att ta med han dit då det troligtvis var där han fick bakterien i första taget. Men jag hoppas att han bara hade otur och att han ska vara immun efterdenna pers. Undertiden han var lös i magen så fick vi bara ge honom välling (vilket blev hela 3 veckor) så nu ska vi börja med lite mer variation igen! man måste vell starta som man gör från början igen då va?? typ smak portioner??

Idag packade jag ner Rocky i vagnen lagom till första förmiddags vilan för att hänga på Centralgatan 17 som är min favo hårstudio för att titta på när Sabina blev friserad av Ullrika stans bästa frissa=). Rocky somnade på bussen men vaknade efter 20 min. sedan sov han igen en snabbis när vi var på stan i ca 15 min. vet inte vad som hänt med hans sov rutin? kanske att det sker för mycket roligt runt han så han inte har tid att sova. Kommer inte att bli lätt att hålla han vaken till kl18.30 om han inte tar och sover en stund till innan kl 16. Just nu är vi hemma hos Sabina och Christian och Rocky och Sabina sitter och läser en bok i soffan. Deras 2 katter är verkligen nyfikna på vad det är för liten sak som kommit hit.

Inga kommentarer: