torsdag 25 februari 2010

packa packa varge torsdag å så vage jul det tycker jag är kul !! -pippi

Ja i morgon ska jag och lill plutt åka på tågresa ner mot stockholmo till Rocky´s moster Åsa och kusin Linzy. Jag har kollat med Sj och det ser ut som att det inte ska vara några problem att åka ner i morgon. Men visst blir man nervös att man ska fastna någonstans och bli timmar och åter timmar sen. hade jag åkt själv hade jag inte brytt mig men det känns mindre kul när jag ska ha Rocky med mig. Har gjort en packnings lista så jag inte ska glömma något viktigt av Rocky´s prylar.Försöker packa för eventuella förseningar och tåg problem så jag inte sitter där med skägget i brevlådan. Rocky var 3 månader åkte jag med honom till Östersund vilket tog 2 timmar med tåg och nu ska vi resa ca 3,5 timmar med tåg plus att Rocky är 7 månader nu så han lär ju inte sova hela resan..så detta ska bli spännande=) Det ska bli så mysigt att få umgås med Åsa och Linzy i helgen ..tok längtar!!

Inga kommentarer: