söndag 7 mars 2010

Du är allt jag vill ha. Text & musik Erica och Stefan

Här ska ni få njuta av låten jag skrivit till min älskade son Rocky och bildspelet som vi hade till låten i går på hans namnceremoni. Tusen tack alla Underbara vänner och familjemedlemmar som var där och förgyllde denna dag med er närvaro och engagemang. En varm tanke till er som så gärna ville medverka i går men som inte kunde av olika anledningar! Jag är en rik människa pg av alla er som fyller mitt och min lilla familjs hjärta. Bilder under kvällen kommer snart!!

5 kommentarer:

pernilla sa...

Nämen vikken tur vi inte kunde komma för jag hade grinat ögena ur mig :)

Anonym sa...

Älskade Erica va fint ni har gjort, hur underbart va inte detta Kram & Puss Mormor

Mirre sa...

Å, herre jösses vad fint det va!!! Jag blev så tårögd...

Erica sa...

pillan: du är vell för go!
Mormor maggan:vad glad jag blir att du gillade bildspelet !!
Mirre: go gumman=)

Ida S sa...

Åh herregud vilken vacker låt och son förstås. :) Hittade hit via Millan. Kram