torsdag 18 mars 2010

fotografering av lillprinsen våran!!

Vi fick ett presentkort av Malin och Arne på "fröken fotograf" i Söråker på Rocky´s namnceremoni och idag var vi dit och tog lite foton! han var så duktig våra lilla kille och orkade med en hel timme fullt av klädbytande och fotograferande. Fotografen heter Jannice och håller alltså till på Söråkers folketshus. Otrolig trevlig och rolig tjej med full av idéer och ett otroligt öga för fotografering ..så dit ska vi gå fler gånger=) När vi kom fram dit så kände jag att detta ställe var bekant... det visade sig att för ett antal år sedan kanske typ 11 år sedan så stod jag och mitt band Pjazz på samma scen som vi nu plåtade vår son på och tävlade på Musik direkt och Vann=) helt sjuk känsla..inte trodde jag då att nästa gång jag skulle stå på denna scen skulle vara med min lilla son och min man=)

Dagen avslutade vi med att åka och fira Rune Öberg som fyllde 65 år idag. De var jätte mysigt att få umgås och fika med Lisa,Siv, Rune och Maximillian i några timmar innan det var dax att dra sig hemåt till huvudkudden=)

1 kommentar:

pernilla sa...

Har du sett korten hon lagt upp på sin blogg? fotografen alltså :) Snygg kille ni har!