torsdag 15 april 2010

TRÖÖÖÖÖÖÖTTT!!


De senast 3 dagarna har vi fått sovit ca 3 timmar per natt. Finns de någon som varit med om samma sak när deras liten varit runt 9 månader?? fick till slut köra 5 minuters i går natt fast jag egentligen är i mot de! Måste ha något med den separationsångest som ska in finna sig nu som jag läst om??så om jag bloggar lite lite just nu så vet ni varför..jag försöker sova all tid som blir över=) Om ni har några bra tipps så är det EFTERLÄNGTAT !!!!nä nu måste jag passa på att sova..

3 kommentarer:

Anna Grahn sa...

Hej hej
jag kan bara säga att 5 mm fungerar. Vi körde en tp sån variant på honom o nu sover han hela nätterna :) har gjort det sen han var jätteliten.

Sen fick vi lära oss att man måste få dom att förstå att det inte är farligt att sova själv i sin egen säng. Trösta när de ligger i sin säng men inte ta upp dom. TYdligen signalerar man att det är farligt att ligga i sängen då.

Lycka till!

Sandra sa...

9 månader är en ålder då jag vet måååånga har problem med sömnen på sina små!!!

Jenna var knepig men tack o lov e IS
sse ok.

Hoppas ni får sova!

kram

Mirre sa...

Ojojojo, vad jag känner igen den periodern. Jag gick runt som ett lik, kommer jag ihåg.Men det var en period men det går över!! Det händer mycket vid den åldern. Bla: Mardrömmar som Amanda hade då vid den åldern. Jag körde inte 5 minutern för jag är också emot den men tydliga signaler och mycket tålamod krävdes..
Det går över!!!
Kram kram