fredag 30 april 2010

Vad är det för en dag..vad är det för en dag..jo de är...

min födelsedag HURRA HURRA HURRA!!! jag skrev förra året att detta år skulle jag ha en jätte fest eftersom jag inte orkade med det då med lillen i magen. men inte blev de så utan på söndag är det öppet hus med tårta..hahahha. I dag blir det grillning hemma hos Malin och Arne och i morgon ska vi till Indal för att fira Ante och Mig själv samtidigt!! men när jag fyller 30 nästa år så lovar jag att då blir det FEST !! känns som att detta är min bästa födelsedag hittills. kunde lätt känna mig ensam förr då min egen familj bor så långt bort men i dag vaknade jag och hämtade min lilla kille från hans säng och myste i soffan tills vi båda var riktigt vakna ...ååå jag säger då de ... jag känner mig som världens lyckligaste. Här kommer en video på när vi lekte kasta boll lite våldsamt här på morgon sidan...mitt liv är bättre än bäst när man får höra detta skratt=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis min unge =) Hur gullig är han inte vår Rocky det skrattet värmer hela mitt hjärta !! Snart ses vi Kram Mormor