lördag 8 maj 2010

Ikväll spelar vi förband till Corroded!!


I kväll hoppas jag att alla som kan närvarar på memento palace när vi värmer upp scen för Corroded! Det ska bli så kul. Det är första gången jag uppträder med bandet utan att ha lilla Rocky i magen. Min frisör Ullis har sagt att hon kan hjälpa mig att styla håret inför i kväll. Hon kunde bara kl 17 och jag ska sound checka mellan 16 och 18 så det ser mörkt ut. har ju page nu och det behövs lite mer arbete för att det ska se rockigt ut=) ska hänga hemma hos matte med grabbarna efter sound checken innan vi ska spela. Rocky ska hänga med farmor=)

I dag är stora syster Millan & kusin Tiger hemma hos stora syster Åsa & kusin Linzy ååååå jag skulle göra vad som hellst för att få umgås med dem i helgen...vi träffas ju så sällan alle hoppa. Jag hoppas att de får en mysig helg tillsammans innan Millan och Tiger reser mot Grekland! hur mycket kommer jag inte sakna dem då???? ucsh lika jobbigt varge gång det reser mot värmen.

Inga kommentarer: