tisdag 11 maj 2010

Vilken super spelning!!!

Posted by Picasa



I lördags spelade mitt band TAROOK förband till Corroded på memento palace. De blev en kanon spelning och så här 3 dagar efter känns det fortfarande i nacke och kropp att vi röjde järnet. Corroded var bra som vanligt och det var kul att man för en gångs skull fick lite tid att snacka lite skit med dem efteråt. Sångaren i corroded Jens är ju min och Jockes gamla musiklärare, gitarrist Peter i Corroded har jag tidigare tunerat med då vi var med i en teater uppsättning tillsammans för några år sedan. De andra grabbarna känner jag igenom Fredriks bror John och min syrra millan. Så roligt att de går bra för grabbarna! Hoppas att vi får chans att spela förband igen!

1 kommentar:

Vickis sa...

Ser riktigt häftigt ut! Synd att jag missade allt....=(