söndag 6 juni 2010

På besök hos Nanna, Nicke & Felix!!

Rocky som älskar djur och blir helt vild och galen när han får möta en katt eller hund, blev så glad när han fick klappa katten Tiger som bara låg lugn och nöjd medans Rocky överöste honom med lite för hårda händer. Efter några års mellanrum har vi börjat umgås med våra gamla vänner och grannar sedan Söndagsvägen igen. Vi avnjöt grillat kött med potatis gratäng och mycket trevligt sällskap. Och som man brukar säga så rostar aldrig gammal vänskap så det kändes dom igår=) Både på dit och hem vägen fick jag övningsköra och det gick bra trotts att jag var en aning nervös. Känns som att jag aldrig kommer att utvecklas så pass mycket att det går naturligt men Fredrik säger att han ser stor utveckling i mitt körande redan...så jag får vell lita på hanns ord och kämpa på=) godnatt på er!!

Inga kommentarer: