lördag 12 juni 2010

Skolavslutning i Bosvedjan!!


I fredags var jag & Rocky på Marcus Skolavslutning. Det var som man själv minns skolavslutningarna med blå himmel sommar sånger ,sommriga kläder ,tårögda lärare och föräldrar och tok glada barn!! Bosvedjans centrum fylldes med glada föräldrar och anhöriga och jag tror inte jag sett centrum så levande förut. Rocky var med hela avslutnings ceremonin men sedan somnade han utslagen i barnvagnen. vi fick följa med Marit in i Marcus klassrum för adjö tal och super god tårta. Sedan åkte vi ner alla fyra till stan för att äta på Kebab city, ta oss en glass och shoppa lite. Rocky hittade ett par solbrillor han gillade men vi betsämmde att han måste växa i dem ordentligt först innan det blir tal om att köpa dem=) Jag minns när jag och Fredrik flyttade hit till Bos då var marcus en liten kille på en liten cyckel men i fredags gick han ut 5.an. Jag blev rörd som alltid av både applåder och fina tal från både lärare och elever..det kommer inte vara lätt när min lilla kille ska ha sin första avslutning.. tårana kommer vell spruta som lille skutt=) hahaha
Posted by Picasa

Inga kommentarer: