onsdag 7 juli 2010

I år blev det gatufesten..åå jag är sååå nöjd!


Förra året var jag så ledsen för att jag missade hela gatufesten då jag hade utvecklat början till havandeskapsförgiftning och fick strickta order att ligga lungt hemma. Men i år så var Fredrik så gullig så jag fick smita iväg på gratis onsdagen för att se min stor idol Lisa. Min farsination av hennes röst började när jag var liten och hängde med min stora syster Millan som spelade mycket av Lisas låtar. Vi sjöng till musiken i bilen och hade den i bakgrunden när vi umgåddes. Och som alla små syskon så tyckte jag hon att hon var den coolasete storasystern i stan och bäst på allt... vilket hon är=) Så de var mycket minnen som poppade upp i min skalle medans jag njöt av musiken och önskade att Millan varit där och delat stunden med mig. Kvällen var super mysig för övrigt med kanoon sällskap och toppen väder.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Millan sa...

önskar att jag va där med dig gumman!! Så hade jag kunna sjungit "handens fem fingrar" falskt i ditt öra ;-)