söndag 18 juli 2010

mamma & pappa på rymmen fortsättning....


Efter att vi passat på att städat och tvättat nu när vi var barnfria så fick jag äntligen ta mig ett kvälls dopp i bandsjön. Det var sååååå underbart..jag ÄLSKAR att bada!! Har lyckats bada ca 5 gånger hittills i år vilket känns bra då jag de senaste 3 åren badat kanske högst 1 gång på grund av graviditet och annat=) Hur som hällst så åkte vi sedan och käkade på Hamnstugan ute på spikarna. Det är så mysigt där.Om ni inte varit där än så rekomenderar jag att åka dit och ta er en lunch eller en middag innan sommaren är slut...om ni gillar fisk förstås. Känns så skönt att vi är precis som vanligt när vi är ensama... så som vi var innan vi fick barn.Inget bråk bara skratt och pussar. Då får man ju bevis på att det är den stora förändringen att vara föräldrar som gör att man har det tufft i bland och inte att kärleken sinat.
På kvällen blev de film kväll och godis...en helt perfekt dag helt enkelt!

nu ska vi hämtat vårat lilltroll...åååå vad jag längtar!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: