söndag 15 augusti 2010

min glada kille är inte så glad!!


När man ser dessa bilder som vi tagit under dagen så kan man inte tro att Rocky inte är så glad just nu. Han är mycket gnällig och kinkig och inget är bra stora delar av dagen. Ibland vill man slita sitt hår då inget man gör funkar. vad jag förstår så har han jobbigt men munnen då det kommer en massa tänder i hög fart just nu. kanske har det med någon fas han går igenom just nu oxå? känner mig som en mycket trött mamma just nu och mitt i vanliga fall långa tålamod är mycket kort då pappa fredrik äntligen kommer hem från jobbet. Mestadels är jag förtvivlad över att jag inte kan fixa till det som är jobbigt för honom som jag alltid annars brukar kunna. man känner sig maktlös på någevis. hoppas att denna period snart går över !!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: