måndag 2 augusti 2010

på resande fot...


Då bar det iväg till stora staden Stockholm med hel familjen. Men inte åker vi på dagen som normala familjer nej här åker vi på natten för våran lilla prins gillar Inte att sitta fast...de gör honom ARG med stora bokstäver.Ska snart lägga ner huvudet för kl är nu 01:44 men det fattar inte Rocky utan nu ska man vara vaken och pigg.hur kan mamma vara så dum och lägga mig i sängen när jag nyss vaknat. Resan gick bra fast han inte somnade för ens kl 22 och var mycket ledsen innan man stängde de stora blå. han vaknade vell till ca 3 gånger fram till att vi var framme och mötte oss med ett stort leende när vi knäppte loss honom från stolen. Vi ska denna vecka hälsa på gammel farmor Asta min älskade farmor och umgås med Fredriks moster Cissi med familj som vi fått äran att bo hos. Fredrik har umgåtts mycket med hennes barn som liten och det blir en slags återförening för kusinerna nu när det är vuxna efter några års mellanrum. nu ska här sovas för snart ska jag upp och krama om min farmor=)

Inga kommentarer: