lördag 21 augusti 2010

Selånger marknad!!

Jag älskar att gå på selånger marknad och vi försöker göra det varje år. Då Fredrik jobbar i helgen så fick jag chansen att åka med Anja & Josse och hela Elfving´s gänget på marknaden istället. Men att åka på marknad med min lilla snart 14 månaders Rocky var ett misstag. Han älskar ju mycket folk och när det är full fart runt honom. Jag hade tänkt hinna åka ner medans han var vaken och sedan åka hem lagom till att han skulle sova. Men han somnade en snabbis direkt när vi kom dit och vaknade förskräckt och trött. han skrek och skrek och tyckte de var jätte jobbigt med alla människor. Hade tagit min systers barnvangn då den är såå lätt att styra men den går inte att vända mot mig så det gjorde det än värre. fick bära på honom hela tiden men han skrek ändå. han blev dock lite gladare när han fick en korv att tugga på och jag han köpa 2 coola tröjor till honom, 2 halsdukar till mig och cocosbollar sedan bar det hem och nu sover han som en stock...nästa år ska jag ha barnvakt om vi ka dit igen.

Inga kommentarer: