torsdag 2 september 2010

Dålig på att blogga med full rulle i huvudet!!


De senaste dagarna har varit fulla med körkorts pluggande och förkylningar. Dagarna bara springer iväg och jag hinner inte med att filma eller ta kort på Rocky´s framsteg ens som jag brukar. Idag hade han i alla fall gått runt på undervåningen hos gudföräldrarna med gå vagnen själv för första gången. Erica (gudmor) hade fått peppat han en hel del och framstegen gjorde honom riktigt glad. I går prövade jag och camilla att låta han gå några steg själv mellan oss och mot slutet lyckades han ta ett steg själv innan han kom in vår famn. så snart mycket snart går han nog.

Mitt körkort går fort framåt men det känns som att det går bakåt..har helt plötsligt tappat tron på mig själv..känns som allt jag lärt mig hemma inte är rätt och då börjar jag tvivla på all min förmåga att köra...vilket är livsfarligt då jag då kör suuuuupppper dåligt ,stressen tar över och adrenalin pålag sprutar ur öronen. Jag fäller rättare sagt krokben för mig själv)= haft 2 körlektioner denna vecka och bara klantat mig rejält enligt mig själv. men nästa vecka är det nya lektioner och nya tag!! dax att byta tankar!!

Inga kommentarer: